Zakończyła się transmisja LIVE z Konferencji “EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA – IDEOLOGIA INKLUZJI W REALIACH SZKOLNYCH”.
Czy znaleźliśmy jakieś korzyści czy jedynie zagrożenia związane z Edukacją Włączającą, wchodzącą do polskich szkół?
Już niedługo udostępnimy wypowiedzi wszystkich uczestników Konferencji.
Prosimy zaglądać na stronę.
Poprosimy o nagranie pokonferencyjne, by można obejrzeć całość na spokojnie.
Oczywiście, – postaramy się je dodać jak najszybciej.
To już jest w korporacji, wycinek pracy do wykonania bez widzenia całości – niczym praca mechaniczna człowieka przy taśmie produkcyjnej . I młodzi pracujący w korporacjach godzą się z tym ponieważ są dobrze opłacani. Przyczyną jest likwidacja rodzimego przemysłu i przedsiębiorczości i dopóki nie odzyskamy tego tylko trybiki dobrze płatne będą potrzebne. Kto protestuje przeciw zajęciu polskiego rynku przedsiębiorczości przez obce korporacje?
Nie reprodukcja tylko prokreacja – to jedno ze słów jako efekt relatywizacji pojęć i słów noemarksizmu, wróćmy do prawidłowych słów.
Słowo dobrostan jak i reprodukcja i podobne są celowo wprowadzone byśmy zwierzęta uznali jako równe bądź wyższe i jest to droga do dehumanizacji człowieka . Obserwuję młodych wykształconych i w korporacjach w Warszawie, czułość , tkliwość i rozmowy ze zwierzętami oraz domaganie się dla nich praw a patrzenie obojętnym okiem na dzieci ( wydzielają dwutlenek węgla ?) to efekt ustawicznego oddziaływania twórców nowego świata!
Jesteśmy zasobami a nie istotą ludzką posiadającą ducha i duszę, rozum i wolę
Czyli nie tylko zebrali dane o naszym zdrowiu (covid) , teraz będą zbierać dane o naszych umiejętnościach, preferencjach umysłowych, stanach emocjonalnych —co na to RODO? Czy zostało odwołane?
Proponuję nagrać i rozesłać do wszystkich nauczycieli – nie wszyscy młodzi nauczyciele analizują i widzą zagrożenie!!!!!
Konferencja jest nagrywana i będzie dostępna. Zachęcamy do rozsyłania.
Monitoring ucznia tak jak monitoruje się pomieszczenia w celu wykrycia np. sprawcy napadu lub katastrofy hydraulicznej…czyli uprzedmiotowienie człowieka
Odbiega nie tylko od edukacji , oświaty ale i od człowieka jako istoty ludzkiej w cywilizacji łacińskiej.
Obecnie młodzi nie akceptują dzieci a akceptują zwierzęta więc na pewno nie zaakceptują dzieci mniej sprawnych.
Z doświadczenia rodziców dziecka z zespołem Downa wiem, że po 4 klasie następuje izolacja dzieci w klasie zintegrowanej . Było to źródłem stresu, wycofania się i dopiero zmiana na szkołę specjalną zmieniła psychikę i dała dziecku radość życia…
Nasi przodkowie w oświacie byli doskonali! Słynęliśmy z tego w świecie, chwała im !
A wychowankowie w spółdzielni inwalidów byli doskonałymi pracownikami, np. siatka do operacji przepukliny nie ulegała destrukcji przez 30 lat, obecne przetrzymują np. 8 lat i operację u pacjenta trzeba powtórzyć
Ryzyko zaburzeń psychicznych u dzieci bez zaburzeń a więc dzieci z zaburzeniami będą pogłębiać swoje zaburzenia dodatkowymi frustracjami i być może skazane będą na leczenie farmakologiczne, czyli uśmiercane tak jak było to w Rzeszy
W świecie gdy tylko piękno i bogactwo jest istotne , nawet intelektualnie i fizycznie sprawni ale biedni są izolowani, więc nie wyobrażam sobie akceptacji odmienności innych – zmiana w mediach , w świecie celebrytów a nie w szkołach przecież wszyscy chodzili do szkół masowych i szkoły integracyjne już były …
Tak, dzieci wychowywane są przez rodziców wpatrzonych w TV i ulegających ideologii neomarksistowskiej, dzieci od niemowlęctwa również mają za przykład TV i smartfon… to jakoś nie wzbudza niepokojących się o zrównoważony rozwój
Zatrzymać zło, którego efekty już widzimy a nie ulegać projektom kolejnym tego zaprogramowanego dla świata zła
Znani mi rodzice dzieci np. z zespołem Downa jest najwspanialszymi rodzicami!!! Dlatego pomagajmy im a nie narażajmy do dodatkowe stresy związane z brakiem akceptacji ich dziecka w szkole “masowej”.
Czy wśród Państwa są przedstawiciele rządu , byśmy poznali ich punkt widzenia? Czy zaakceptują a gdy usłyszą głosy sprzeciwu powiedzą nam: musieliśmy ulec UE?
Marsz przez instytucje o czym mówił nam znakomity Krzysztof Karoń….
Edukacja włączająca mogłaby włączyć rodziców, sąsiadów, kolegów, uczelnie… do wychowania w kulturze, dążeniu do wiedzy , do obrony niepodległości i suwerenności swojej , wspólnoty i państwa ..a niestety są wyłączeni bo już zmodyfikowani przez media i technologie komunikacyjne…
Czyli kompletne zgłupienie świata nas czeka…oprócz garstki, która będzie rozwijać technologie by lepiej sterować robotem – człowiekiem
Linia continuum potrzebna twórcom sztucznej inteligencji i nowego człowieka poczętego nie w naturalny sposób – zbierają dane, tak jak zbierali podczas “pandemii”