Przejmujące słowa Bismarcka „Walcie Polaków, by ich ochota do życia odeszła; jeśli się chcemy ostać, nie pozostaje nam nic innego jak ich wytępić… każde przeciwne usiłowanie uważam jako wrogie”- przytoczył prof. UJ i Sorbony, Józef Feldman. Ponad całym zastępem wrogów i tępicieli polskości, którzy w ostatnich dwóch stuleciach podkopali byt państwowy Polski, wynaradawiali jej ziemie, w potokach krwi topili powstania, wznosi się demoniczna w swej grozie, postać Żelaznego Kanclerza Ottona Bismarcka, niby wcielenie wszystkich ciemnych mocy, sprzysiężonych na zgubę imienia polskiego (Józef Feldman, Bismarck wobec sprawy polskiej Kraków 1926 r) .
Minister Nowacka z żelazną konsekwencją – uważając jako wrogi wszelki sprzeciw – chce wprowadzić do polskich szkół od nowego roku szkolnego, przedmiot Edukacja zdrowotna – Edukacja seksualna dla uczniów, począwszy od klasy 4 szkoły podstawowej do klasy 3 szkoły średniej.
Żelazna pani Minister wydała oświadczenie: Będzie to przedmiot OBOWIĄZKOWY bez względu na to, co jedna czy druga organizacja będą uważały .
Projekt „edukacji seksualnej” ma charakter permisywny, seksualizujacy i bazuje na teorii gender – służy więc okaleczeniu psychicznemu i fizycznemu poprzez promowaną aktywność seksualną od wieku niemowlęcego i promowanie terapii hormonalnej i chirurgiczną zmianę płci.
Zgodnie z zaleceniem Bismarcka wprowadzana „Edukacja zdrowotna” służy więc waleniu Polaków, wytępieniu kolejnych ich pokoleń poprzez zniszczenie rodziny i tożsamości myślącego i czującego człowieka. Obowiązkowy przedmiot „Edukacja zdrowotna” odbiera ochotę do korzystania z naturalnego prawa do zdobywania wiedzy, godziwej wykwalifikowanej pracy, zakładania rodziny i posiadania dzieci, które według nowoczesnych rewolucjonistów przyczyniają się do ocieplania klimatu i szkodzą istnieniu planety.
Związki homoseksualne mieszczą się w prawie naturalnym (jak w normach technicznych błąd wyrażany akceptowalnym procentem) jako tolerowana (ale negatywnie oceniana dla rozwoju człowieka, nigdy w przeszłości nie zalecana, zwłaszcza niemowlętom i dzieciom ) forma uprawiania seksu, która nie gwarantuje nam przetrwania. Obecni rewolucjoniści, których reprezentuje w Polsce m.in. Barbara Nowacka, występują przeciw prawu naturalnemu poprzez niszczenie więzi rodzinnych i społecznych, niszczenie trwałych związków heteroseksualnych i dzieci naturalnie poczętych, poprzez uwrażliwienie tylko na seksualizację życia poczynając już od niemowląt.
Żelazna pani Minister nie chce pokolenia inteligentnych Polaków wykształconego i wychowanego w poszanowaniu prawa naturalnego lecz tylko zideologizowanego społeczeństwa zainteresowanego wyłącznie seksem. Z uczniów ma wyrosnąć bezwolny “lud” gotów uczynić wszystko na żądanie nowożytnych władców świata. Projektowana reforma wyłącza z edukacji dziecka nabycie przez nie wiedzy i wychowania potrzebnych do rozwoju w dorosłym życiu, ale włącza zapoznanie dziecka, już od drugiego roku życia, z seksualnością, jako głównym (jedynym?) źródłem satysfakcji oraz afirmacją ideologii lgbt.
RUCH OCHRONY SZKOŁY informuje:
31.10 MEN opublikowało projekty podstaw programowych nowych przedmiotów: edukacji obywatelskiej i edukacji zdrowotnej, z komponentem „edukacji seksualnej”.
Link do podstawy dla szkół podstawowych, branżowych I stopnia, specjalnych, policealnych (4.Opiniowanie-Rozporządzenie):
https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12391102/katalog/13091750#13091750
Link do podstawy dla liceum, technikum, szkoły branżowej II stopnia (4.Opiniowanie-Rozporządzenie):
https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12391100/katalog/13091664#13091664
Wobec tego, iż żelazna Minister nie liczy się z merytoryczną opinią organizacji,
RODZICU, DZIADKU, MYŚLĄCY o przyszłości dzieci – wypowiedz się!
Tylko do 21.11. można wyrazić sprzeciw:
- Wyślij sprzeciw jako komentarz w formularzu przy projekcie (u góry po lewej)
Lub:
- Prześlij sprzeciw bezpośrednio na adresy e-mail MEN:
magdalena.musiatowicz@men.gov.pl
Przykładowy list sprzeciwu do MEN:
- Podpisz 3 petycje przeciw edukacji seksualnej:
https://proelio.pl/petycje/viewpetition/56-nie-dla-deprawacji-seksualnej-w-szkolach
https://citizengo.org/pl/fm/13979-powstrzymaj-przymusową-edukację-seksualną-w-polskich-szkołach-
https://stopseksualizacjidzieci.pl
- Weź udział w manifestacji przeciw deprawacji w szkołach 1 grudnia w Warszawie, godz.12.00, plac Zamkowy
- Prześlij tę wiadomość dalej i uświadamiaj innych! Nie pozwól, aby deprawowano dzieci i łamano konstytucyjne prawa rodziców do wychowywania dzieci zgodnie z ich przekonaniami! Przyszłość naszych dzieci zależy od nas! (Hanna Dobrowolska, ROS)
Jak uznali marksiści (wykorzystując z kolei teorię Fromma), jeśli dziecko doprowadzi się do stanu seksualnego opętania, jeśli będzie się ten popęd sztucznie rozniecało, nie będzie się w stanie skoncentrować na nauce. Jak podkreślił Karoń, takie społeczeństwo wraca da poziomu zdemoralizowanego proletariatu XIX-wiecznego, do którego odwoływał się Marks. (Krzysztof Karoń Historia Antykultury)
Prof. Józef Feldman: Utrwalenie hegemoni prusko-niemieckiej na długie lat dziesiątki zepchnęło z widowni międzynarodowej sprawę polską. Ale wyostrzony doświadczeniem instynkt polityczny Żelaznego Kanclerza wyczuwa, że mimo pozornego unicestwienia, pozostaje ona wciąż żywą i grożącą i nie przestaje oddziaływać na bieg spraw europejskich, w szczególności zaś na wzajemne stosunki dworów trójcesarskich. Po dawnemu powtarza niezachwianie swój dogmat o niedopuszczalności wskrzeszenia Polski. „Nie możemy pozwolić na odbudowanie u naszych granic państwa katolickiego – oświadcza w r. 1878 ministrowi włoskiemu Crispiemu. )
U kresu wywodów możemy odpowiedzieć na wysunięte na wstępie pytanie, dlaczego postać Bismarcka utożsamiła się z pojęciem najgroźniejszego wroga polskości. Oto był on najbardziej konsekwentnym wyrazicielem tego splotu stosunków dziejowych, który spowodował upadek Polski, następnie zaś nie pozwolił jej dźwignąć się z niewoli. Jak nikt inny uosabiał przeciw polską rację stanu Prus, jak nikt inny stał na straży ich związku z Rosją. Jego działalność germanizatorska była rozwinięciem pierwiastkowych zasad Fryderyka i Flotwella; jego polityka zagraniczna—wynikiem półtora wiekowych tradycyj. I właśnie dzięki skojarzeniu starych, śmiercionośnych założeń z potęgą geniuszu, wyrósł Bismarck poniekąd do znaczenia elementarnej mocy, jak głaz ciążącej nad przeznaczeniami Polski.(Józef Feldman)
Bożena Ratter
Ruch Ochrony Szkoły