Bożena Ratter: “Walcie Polaków, by ich ochota do życia odeszła…”

Przejmujące słowa Bismarcka „Walcie Polaków, by ich ochota do życia odeszła; jeśli się chcemy ostać, nie pozostaje nam nic innego jak ich wytępić… każde przeciwne usiłowanie uważam jako wrogie”- przytoczył prof. UJ i Sorbony, Józef Feldman. Ponad całym zastępem wrogów i tępicieli polskości, którzy w ostatnich dwóch stuleciach podkopali byt państwowy Polski, wynaradawiali jej ziemie, w potokach krwi topili powstania, wznosi się demoniczna w swej grozie, postać Żelaznego Kanclerza Ottona Bismarcka, niby wcielenie wszystkich ciemnych mocy, sprzysiężonych na zgubę imienia polskiego (Józef Feldman, Bismarck wobec sprawy polskiej Kraków 1926 r) .

Minister Nowacka z żelazną konsekwencją – uważając jako wrogi wszelki sprzeciw – chce wprowadzić do polskich szkół od nowego roku szkolnego, przedmiot Edukacja zdrowotna – Edukacja seksualna dla uczniów, począwszy od klasy 4 szkoły podstawowej do klasy 3 szkoły średniej.

Żelazna pani Minister wydała oświadczenie: Będzie to przedmiot OBOWIĄZKOWY bez względu na to, co jedna czy druga organizacja będą uważały .

Projekt „edukacji seksualnej” ma charakter permisywny, seksualizujacy i bazuje na teorii gender – służy więc okaleczeniu psychicznemu i fizycznemu poprzez promowaną aktywność seksualną od wieku niemowlęcego i promowanie terapii hormonalnej i chirurgiczną zmianę płci.

Zgodnie z zaleceniem Bismarcka wprowadzana „Edukacja zdrowotna” służy więc waleniu Polaków, wytępieniu kolejnych ich pokoleń poprzez zniszczenie rodziny i tożsamości myślącego i czującego człowieka. Obowiązkowy przedmiot „Edukacja zdrowotna” odbiera ochotę do korzystania z naturalnego prawa do zdobywania wiedzy, godziwej wykwalifikowanej pracy, zakładania rodziny i posiadania dzieci, które według nowoczesnych rewolucjonistów przyczyniają się do ocieplania klimatu i szkodzą istnieniu planety.

Związki homoseksualne mieszczą się w prawie naturalnym (jak w normach technicznych błąd wyrażany akceptowalnym procentem) jako tolerowana (ale negatywnie oceniana dla rozwoju człowieka, nigdy w przeszłości nie zalecana, zwłaszcza niemowlętom i dzieciom ) forma uprawiania seksu, która nie gwarantuje nam przetrwania. Obecni rewolucjoniści, których reprezentuje w Polsce m.in. Barbara Nowacka, występują przeciw prawu naturalnemu poprzez niszczenie więzi rodzinnych i społecznych, niszczenie trwałych związków heteroseksualnych i dzieci naturalnie poczętych, poprzez uwrażliwienie tylko na seksualizację życia poczynając już od niemowląt.

Żelazna pani Minister nie chce pokolenia inteligentnych Polaków wykształconego i wychowanego w poszanowaniu prawa naturalnego lecz tylko zideologizowanego społeczeństwa zainteresowanego wyłącznie seksem. Z uczniów ma wyrosnąć bezwolny “lud” gotów uczynić wszystko na żądanie nowożytnych władców świata. Projektowana reforma wyłącza z edukacji dziecka nabycie przez nie wiedzy i wychowania potrzebnych do rozwoju w dorosłym życiu, ale włącza zapoznanie dziecka, już od drugiego roku życia, z seksualnością, jako głównym (jedynym?) źródłem satysfakcji oraz afirmacją ideologii lgbt.

RUCH OCHRONY SZKOŁY informuje:

31.10 MEN opublikowało projekty podstaw programowych nowych przedmiotów: edukacji obywatelskiej i edukacji zdrowotnej, z komponentem „edukacji seksualnej”.

Link do podstawy dla szkół podstawowych, branżowych I stopnia, specjalnych, policealnych (4.Opiniowanie-Rozporządzenie):

https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12391102/katalog/13091750#13091750

Link do podstawy dla liceum, technikum, szkoły branżowej II stopnia (4.Opiniowanie-Rozporządzenie):

https://legislacja.rcl.gov.pl/projekt/12391100/katalog/13091664#13091664

Wobec tego, iż żelazna Minister nie liczy się z merytoryczną opinią organizacji,

RODZICU, DZIADKU, MYŚLĄCY o przyszłości dzieci  – wypowiedz się!

Tylko do 21.11. można wyrazić sprzeciw:

  1. Wyślij sprzeciw jako komentarz w formularzu przy projekcie (u góry po lewej)

Lub:

  1. Prześlij sprzeciw bezpośrednio na adresy e-mail MEN:

sekretariat.dko@men.gov.pl

magdalena.musiatowicz@men.gov.pl

kancelaria@men.gov.pl

Przykładowy list sprzeciwu do MEN:

https://www.stop-seksualizacji.pl/sprzeciw-wobec-seksualnych-tresci-obowiazkowego-przedmiotu-edukacji-zdrowotnej/

  1. Podpisz 3 petycje przeciw edukacji seksualnej:

https://proelio.pl/petycje/viewpetition/56-nie-dla-deprawacji-seksualnej-w-szkolach

https://citizengo.org/pl/fm/13979-powstrzymaj-przymusową-edukację-seksualną-w-polskich-szkołach-

https://stopseksualizacjidzieci.pl

  1. Weź udział w manifestacji przeciw deprawacji w szkołach 1 grudnia w Warszawie, godz.12.00, plac Zamkowy
  2. Prześlij tę wiadomość dalej i uświadamiaj innych! Nie pozwól, aby deprawowano dzieci i łamano konstytucyjne prawa rodziców do wychowywania dzieci zgodnie z ich przekonaniami! Przyszłość naszych dzieci zależy od nas! (Hanna Dobrowolska, ROS)

Jak uznali marksiści (wykorzystując z kolei teorię Fromma), jeśli dziecko doprowadzi się do stanu seksualnego opętania, jeśli będzie się ten popęd sztucznie rozniecało, nie będzie się w stanie skoncentrować na nauce. Jak podkreślił Karoń, takie społeczeństwo wraca da poziomu zdemoralizowanego proletariatu XIX-wiecznego, do którego odwoływał się Marks. (Krzysztof Karoń Historia Antykultury)

Prof. Józef Feldman: Utrwalenie hegemoni prusko-niemieckiej na długie lat dziesiątki zepchnęło z widowni międzynarodowej sprawę polską. Ale wyostrzony doświadczeniem instynkt polityczny Żelaznego Kanclerza wyczuwa, że mimo pozornego unicestwienia, pozostaje ona wciąż żywą i grożącą i nie przestaje oddziaływać na bieg spraw europejskich, w szczególności zaś na wzajemne stosunki dworów trójcesarskich. Po dawnemu powtarza niezachwianie swój dogmat o niedopuszczalności wskrzeszenia Polski. „Nie możemy pozwolić na odbudowanie u naszych granic państwa katolickiego – oświadcza w r. 1878 ministrowi włoskiemu Crispiemu. )

U kresu wywodów możemy odpowiedzieć na wysunięte na wstępie pytanie, dlaczego postać Bismarcka utożsamiła się z pojęciem najgroźniejszego wroga polskości. Oto był on najbardziej konsekwentnym wyrazicielem tego splotu stosunków dziejowych, który spowodował upadek Polski, następnie zaś nie pozwolił jej dźwignąć się z niewoli. Jak nikt inny uosabiał przeciw polską rację stanu Prus, jak nikt inny stał na straży ich związku z Rosją. Jego działalność germanizatorska była rozwinięciem pierwiastkowych zasad Fryderyka i Flotwella; jego polityka zagraniczna—wynikiem półtora wiekowych tradycyj. I właśnie dzięki skojarzeniu starych, śmiercionośnych założeń z potęgą geniuszu, wyrósł Bismarck poniekąd do znaczenia elementarnej mocy, jak głaz ciążącej nad przeznaczeniami Polski.(Józef Feldman)

 

Bożena Ratter

Ruch Ochrony Szkoły

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *