Niestety INKLUZJA WŁĄCZAJĄCA zbiera swoje żniwo wśród dzieci.
Więcej w artykule na stronie PCh24.pl w którym p.Hanna Dobrowolska wskazuje jak właśnie pryska mit autonomii polskiej oświaty.
Poraża jej uzależnienie od zewnętrznego finansowania. Samorządy stały się ubezwłasnowolnionym wygodnym pośrednikiem pomiędzy instytucjami UE a Państwem Polskim. W efekcie – to polskie instytucje mają stworzyć za pieniądze z UE nowe inkluzyjne społeczeństwo: niewykształcone, bezwolne, wynarodowione, skupione na prymitywnym dobrostanie, poddane ciągłej inwigilacji – to kryją w sobie bowiem założenia edukacji włączającej.
PRZECZYTAJMY RÓWNIEŻ KOMENTARZE POD ARTYKUŁEM w którym rodzice opisują prawdziwe “dobrodziejstwo” edukacji włączającej które dotknęło ich dzieci.
TO DYSKRYMINACJA A NIE POMOC
Szanowni Rodzice – Zapraszamy do dzielenia się swoimi przemyśleniami dotyczącymi edukacji włączającej z którą zetknęło się Wasze dziecko.